NAJLACNEJŠIE PARAPETY
Využite jedinečné možnosti nákupu za zvýhodnené akčné zľavy s platnosťou iba do 30.11.2024! Tovar expedujeme do 5 dní.

Úvod Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY PLATNÉ OD 1. 5. 2016

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.parapetydeokork.sk vystaveného po 1. 5. 2016. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho, ktorým DEOKORK s.r.o. so sídlom Uherské Hradiště, Jaktáře 1664, PSČ: 686 01 IČO : 292 90 775, DIČ: CZ29290775, registrácia: KS v Brne, oddiel C, vložka 71502, v mene spoločnosti koná David Pisarovský, konateľ

Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Vzťahy neupravené obchodnými podmienkami sa riadi zákonom 89/2012 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších noviel (ďalej len NOZ). Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami tiež Zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.

Článok I. Vymedzenie základných pojmov

1) NOZ - Zákon č. 89/2012 Zb. Občiansky zákonník.

2) Zákazníkom nášho internetového obchodu je Kupujúci. Vzhľadom k platnej právnej úprave sa rozlišuje:

- kupujúci podnikateľ - (kupujúci, ktorý je podnikateľom a pri uzatvorení zmluvy je z okolností zrejmé, že sa kúpa týka aj jeho podnikateľskej činnosti),

- kupujúci nepodnikateľ - (kupujúci, ktorý nerobí kúpu v zjavnej súvislosti s vlastnou podnikateľskou činnosťou (fyzické i právnické osoby), a

- spotrebiteľ - (kupujúci, ktorý zároveň napĺňa znaky spotrebiteľa viď. Nižšie).

3) Kupujúci - spotrebiteľ je každý človek, ktorý mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára zmluvu s podnikateľom alebo s ním inak jedná (len fyzické osoby).

4) "Spotrebiteľská zmluva" je zmluva, ktorou sa spotrebiteľom uzatvára podnikateľ.

5) Kupujúci podnikateľ sa riadi týmito obchodnými podmienkami v rozsahu, v akom sa ho týkajú, vo zvyšku potom príslušnými ustanoveniami NOZ

Článok II. kúpna zmluva

Vystavenie tovaru v internetovom obchode www.parapetydeokork.sk je výzvou na predloženie ponuky. Návrhom kúpnej zmluvy je objednávka kupujúceho. Zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu zo strany predávajúceho s týmto jeho návrhom, teda záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto okamihu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti založená kúpnou zmluvou.

(Ako záväzné potvrdenie objednávky nie je a nepovažuje sa, automatické potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sa odosiela zo systému automaticky na email zákazníka).

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch:

a) Tovar sa už nevyrába, alebo nedodáva, alebo je nekompletný, alebo je už vypredané a nie je možné ho zabezpečiť zo strany predávajúceho.

b) Dodávateľ tovar výrazným spôsobom zmenil cenu.

V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, ak uzavretiu kúpnej zmluvy z vyššie uvedených dôvodov nedôjde, bude mu táto čiastka ihneď prevedená späť na jeho účet alebo adresu.

Predávajúci má právo od uzatvorenej kúpnej zmluvy odstúpiť, ak sa stane plnenie tejto zmluvy nemožným a ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim na inom, náhradnom plnení.

Bezprostredne po uzavretí zmluvy zašle predávajúci spotrebiteľovi elektronickou formou jedno jej vyhotovenie, vrátane všetkých záväzných príloh.

(U spotrebiteľských zmlúv - zmluva musí obsahovať aj údaje oznámené spotrebiteľovi pred jej uzatvorením (tzn. Aj údaje, ktoré visí na eshope. Tieto údaje je možné meniť, ak si to strany výslovne dojednajú. Uzavretá zmluva musí byť v súlade s údajmi, ktoré boli spotrebiteľovi oznámené pred uzavretím zmluvy. Tieto údaje možno zmeniť, ak si to strany výslovne dojednajú, inak platia ako obsah zmluvy údaj pre spotrebiteľa priaznivejšie).

Zmluva je uzatváraná v jazyku českom, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho alebo kupujúceho, možno zmluvu uzavrieť aj v inom pre strany zrozumiteľnom jazyku.

Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná za účelom jej riadneho splnenia a nie je prístupná tretím stranám. Na žiadosť spotrebiteľa predávajúci zašle kupujúcemu kópiu kúpnej zmluvy, po dobu počas ktorej trvajú jeho povinnosti z vadného plnenia alebo zo záruky za akosť.

Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú trvalo dostupné na webových stránkach internetového obchodu viď. nižšie.

Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy.

Vyberiete si tovar, ktorý musí byť označené ikonkou skladom a je u neho vyznačený košík.

Akonáhle ste si vybrali z, je potrebné ho vložiť do košíka, stačí kliknúť na ikonu košíka u jednotlivého náhľadu na tovar. Objaví sa informačný panel, ktorý Vám po vložení do košíka dá možnosť pokračovať v nákupe alebo prejsť k pokladni a dokončenie objednávky. Akonáhle máte v košíku všetok tovar, ktorý chcete objednať, stlačíte u posledného objednaného tovaru prejsť k pokladni, dostanete sa do obsahu nákupného košíka, ak od predávajúceho máte zľavový kupón, môžete ho uplatniť v obsahu nákupného košíka. Do obsahu nákupného košíka sa môžete dostať aj kliknutím na ikonu košíka v prvom hornom rohu. V obsahu nákupného košíka môžete pomocou krížika mazať jednotlivé položky, je možné aj meniť počet objednaných kusov v okienku množstve, pred ďalším krokom je ale potrebné stlačiť tlačidlo prepočítať. Pokiaľ nie je potrebné nič meniť, máte vybrané tovar, ktorý chcete objednať v požadovanom množstve, stlačíte tlačidlo pokračovať. Tu si vyberiete spôsob dopravy a

platby, v ďalšom kroku je potrebné pravdivo vyplniť údaje, potrebné k uzavretiu kúpnej zmluvy a možnosti jej plnenia, sú to Meno a priezvisko, bydlisko - Ulica, č.p., Mesto / obec, PSČ, telefón, e-mail; právnické osoby uvedú názov, v ulici adresu sídla - Ulica, č.p., Mesto / obec, PSČ, telefón, e-mail, IČO a DIČ. Môžete pridať upresnenie dodanie a vložiť textovú poznámku. Pokiaľ chcete doručiť tovar na inú ako fakturačnú adresu odklintite, že je dodacia adresa zhodná s fakturačnou a zobrazí sa okienko pre vyplnenie doručovacej adresy. Zakliknite, že súhlasíte s obchodnými podmienkami. Stlačením tlačidla Odoslať objednávku vytvoríte záväznú objednávku, ktorá je návrhom kúpnej zmluvy. Systém Vám automaticky zašle potvrdenie o prijatí objednávky na email.

Obdobne prebieha objednávka u registrovaných kupujúcich, len sa automaticky predvyplní fakturačné údaje z údajov registračných, je ale možné ich pred odoslaním objednávky zmeniť. Registrácia nie je nutná k vytvoreniu objednávky.

Kupujúci má možnosť objednávku pred vlastným odoslaním skontrolovať a prípadne opraviť vstupné údaje, ktoré do objednávky vložil.

Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku pre uskutočnenie objednávky sú v bežnej výške, závislé na tarifu telekomunikačných služieb, ktoré kupujúci používa.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami vrátane reklamačného poriadku, a že s nimi súhlasí. Tieto obchodné podmienky vrátane reklamačného poriadku sú neoddeliteľnou súčasťou uzavretej zmluvy.

Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený, a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Tieto obchodné podmienky sú k dispozícii na webových stránkach www.parapetydeokork.sk spôsobom umožňujúce ich archiváciu a reprodukciu kupujúcim (na stiahnutie TU) a zároveň sú v textovej podobe priložené k záväznému potvrdenie objednávky zo strany predávajúceho, resp. ku kúpnej zmluve. (V prípade, že obchodné podmienky napríklad z technického dôvodu, neboli automaticky priložené k záväznému potvrdenie objednávky zo strany predávajúceho, kontaktujte nás)

Článok III. Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho

Predávajúci sa zaväzuje odovzdať kupujúcemu predmet kúpy v dohodnutom množstve, kvalite a prevedení. Ak nie sú akosť a prevedenie dojednané, plní predávajúci v akosti a prevedení vhodných pre účel zjavný zo zmluvy, inak pre účel obvyklý. Predávajúci odovzdá kupujúcemu aj doklady, ktoré sa k veci vzťahujú a umožní kupujúcemu nadobudnúť vlastnícke právo k veci. Vec je odovzdaná odovzdaním prvému dopravcovi na prepravu pre kupujúceho. Ak je kupujúcim spotrebiteľ je vec odovzdaná, až v okamihu, keď mu ju dopravcu odovzdá. Kupujúci sa zaväzuje, že vec prevezme a zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť náklady na prepravu, pokiaľ nie je v týchto obchodných podmienkach uvedené inak. Kupujúci sa zaväzuje poskytnúť platné údaje potrebné na doručenie tovaru. Kupujúci vec bezodkladne prehliadne čo najskôr po prechode nebezpečenstva škody na veci a presvedčí sa o jej vlastnostiach a množstvo, resp. čo najskôr po doručení na miesto určenia. Kupujúci má právo na vymazanie svojich osobných údajov, ak o to písomne ​​požiada. Predávajúci má povinnosť vymazať osobné údaje registrovaného zákazníka, pokiaľ ten o to písomne ​​požiada. Predávajúci má právo pri drahších objednávok požadovať na kupujúcom potvrdenie objednávky (emailom alebo telefonicky).

Článok IV. cena

Ceny v našom internetovom obchode sú konečné, teda vrátane DPH a všetkých ďalších poplatkov, ktoré musí kupujúci spotrebiteľ pre premiestnenie tovaru zaplatiť a zohľadňujú RP (poplatok za likvidáciu historického elektroodpadu).

Ako cena pri uzavretí zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim platí cena uvedená pri tovare v čase objednania tovaru kupujúcim. Táto cena bude uvedená v objednávke av emailu potvrdzujúcom prijatie objednávky tovaru. Kupujúci má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť so skutočnosťou, po akú dobu zostáva ponuka alebo cena v platnosti.

Náklady na dopravu, ktorých výška sa môže podľa konkrétnej objednávky líšiť (v závislosti na spôsobe zvolenej dopravy), sú následne pripočítané v objednávkovom formulári.
Pri tovare, ktorý je problematické a zložité na logistiku, si vyhradzuje predávajúci právo na zmenu výšky dopravy. Zmena výšky dopravy, môže byť upravená iba na základe písomného odsúhlasenie zo strany kupujúceho. V prípade, že kalkulovaná vyššie prepravy je, zo strany kupujúceho neakceptovateľná a kupujúci nemá už o tovare naďalej záujem za uvedených podmienok, bude objednávka zo strany predávajúceho písomne zrušená.

Zľavy a akčné ceny sú platné do vypredania zásob a do ďalšej aktualizácie ponuky.

Článok V. Dodacie a platobné podmienky

Oddiel 5.01 Spôsoby dopravy a platby

Spôsob dopravy tovaru volí v priebehu procesu tvorby objednávky kupujúci.

Tovar je možné doručiť týmito spôsobmi:

Prepravná spoločnosť GEIS 400, - Kč vč. DPH, platba dobierkou

Osobné prevzatie - zdarma, platba v hotovosti, alebo platobnou kartou.
(pri platbe kartou pripočítavame preúčtovaní bankového poplatok vo výške 2%)

Oddiel 5.02 Dodacie a platobné podmienky zahraničí a slovenské republika

Predávajúci zasiela tovar aj do zahraničia (Slovenská republika).

Tovar je potrebné si objednať priamo na našom slovenskom e-shopu

www.parapetydeokork.sk

(A) Spôsoby platieb:

Počas procesu vyplňovaní objednávky je kupujúci vyzvaný k výberu spôsobu realizácie platby za tovar.

V hotovosti na výdajnom mieste - tento spôsob platby zvolí kupujúci v prípade, že chce tovar zaplatiť priamo na výdajnom mieste, pri osobnom odbere tovaru. Dobierkou - tento spôsob platby zvolí kupujúci v prípade, že si tovar nechá doviezť prepravnou službou. Tovar sa v tomto prípade platí až pri samotnom prevzatí. Bankovým prevodom - kupujúci pri tomto spôsobe platby prevedie peniaze za tovar na účet predávajúceho (platba sa vykonáva vopred). Tovar je kupujúcemu odoslaný po pripísaní kúpnej ceny vrátane dopravného na účet predávajúceho a doručený už bez akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Pri platbe zo zahraničného bankového účtu znáša poplatky bankové operácie kupujúci v celej výške.

V prípade, zaslanie tovaru do inej krajiny sa informujte na konkrétne dodacie a platobné podmienky emailom (info@deokork.cz)

Oddiel 5.03 Doprava zdarma

Doprava zdarma je nastavená len individuálne predávajúcim. V prípade, že tovar uvedenú dopravu zdarma už zahŕňa, je o tom zákazník priamo na detaile produktu vždy informovaný.

Oddiel 5.04 Dodacie lehoty

V prípade "tovar skladom" odovzdá predávajúci tovaru na prepravu do 3 až 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy. U "tovar, ktorý nie je skladom" odovzdá predávajúci tovar prepravcovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia tovaru na sklad od dodávateľa.

Dodacia lehota pri tovare, ktorý nie je skladom u predávajúceho sa môže pohybovať v rozmedzí 3 - 90 dní.

Predávajúci po obdržaní objednávky a pred jej záväzným potvrdením, overí dostupnosť a dodaciu lehotu u svojho dodávateľa. Predávajúci informuje kupujúceho o predpokladanom termíne doručenia. Kupujúci je po oznámení dodacie lehoty oprávnený vziať svoju objednávku späť.

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od uzatvorenej zmluvy v prípade, že by dodacia lehota potvrdená dodávateľom prekročí 8 týždňov. Túto lehotu možno na žiadosť kupujúceho predĺžiť.

Predávajúci sa zaväzuje o prípadných zmenách bezodkladne informovať kupujúceho.

Doba, počas ktorej je tovar prepravovaný, závisí od zvoleného spôsobu dopravy a podmienkach konkrétneho dopravcu. U dodacích lehôt do zahraničia kupujúci počíta s primeraným predĺžením lehoty.

Článok VI. Práva z chybného plnenia a zo záruky za akosť

1. Práva kupujúceho z chybného plnenia zakladá vada, ktorú má vec pri prevzatí, hoci sa prejaví až neskôr. Právo kupujúceho založí aj neskôr vzniknutá vada, ktorú predávajúci spôsobil porušením svoje povinnosti.

2. Kupujúci v rámci reklamácie uplatňuje tiež práva z poskytnutej Záruky za akosť. Zárukou za akosť sa predávajúci zaväzuje, že vec bude po určitú dobu spôsobilá na použitie pre obvyklý účel alebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tieto účinky má aj uvedenie záručnej doby alebo doby použiteľnosti veci na obale alebo v reklame. Záruka za akosť môže byť poskytnutá aj na jednotlivú súčasť veci. Podmienky zmluvnej záruky pre konkrétne výrobky sú uvedené v Záručných listoch (potvrdeniach) a môžu sa líšiť u jednotlivých výrobkov a výrobcov. Kupujúci nemá právo zo záruky, spôsobila Ak vadu po prechode nebezpečenstva škody na veci na kupujúceho vonkajšiu udalosť.

3. Kupujúci - nepodnikateľ je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe 24 mesiacov od prevzatia. To neplatí v prípade:

o opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním,

ou veci predávané za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá,

o ak to vyplýva z povahy veci.

o Právo z chybného plnenia kupujúcemu - nepodnikatelia nenáleží, ak pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.

4. Na žiadosť kupujúceho - nepodnikateľov predávajúci potvrdí v písomnej forme, v akom rozsahu a po akú dobu trvajú jeho povinnosti v prípade chybného plnenia.

5. Kupujúci oznámi predávajúcemu vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ju mohol pri včasnej prehliadke a dostatočné starostlivosť zistiť. Ak ide o skrytú vadu, platí to isté, najneskôr však do dvoch rokov po odovzdaní veci. Ak kupujúci neoznámi vadu podľa tohto odseku, predávajúci vznesie námietku, že vada nebola včas oznámená a súd kupujúcemu právo z chybného plnenia neprizná.

6. Ak kupujúci neoznámi vadu veci včas, stráca právo odstúpiť od zmluvy.

7. Pri oznámení vady kupujúci postupuje v súlade s reklamačným poriadkom.

8. Záruka pre fyzické osoby podnikateľov a právnické osoby je šesťmesačné.

Oddiel 6.01 Práva z chybného plnenia

Vec je chybná, ak nemá vlastnosti stanovené zmluvou (množstvo, akosť, prevedenie). Za chybu sa považuje aj plnenie iné veci a vady v dokladoch potrebných pre užívanie veci.

(A) Podstatné porušenie zmluvy

Ak je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo:

1. Na odstránenie chyby dodaním nové veci bez vady alebo dodaním chýbajúce veci,

2. Na odstránenie chyby opravou veci,

3. Na primeranú zľavu z kúpnej ceny, alebo

4. Odstúpiť od zmluvy.

Podstatné je také porušenie povinnosti, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzatvorení zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala; v ostatných prípadoch sa má za to, že porušenie podstatnej nie je.

Kupujúci oznámi predávajúcemu, aké právo si zvolil, pri oznámení vady (viď. Reklamačný poriadok). Nezvolí Ak kupujúci svoje právo včas, má práva ako v prípade nepodstatného porušenia zmluvy.

(B) Nepodstatné porušenie zmluvy

1. Ak je chybné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, má kupujúci právo:

* Na odstránenie vady,

* Alebo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.

2. Dokiaľ kupujúci neuplatní právo na zľavu z kúpnej ceny alebo neodstúpi od zmluvy, môže predávajúci dodať to, čo chýba, alebo odstrániť právne vadu. Iné vady môže predávajúci odstrániť podľa svojej voľby opravou veci alebo dodaním nové veci. Voľba nesmie kupujúcemu spôsobiť neprimerané náklady.

3. Ak predávajúci neodstráni vadu veci včas alebo vadu veci odmietne odstrániť, môže kupujúci požadovať zľavu z kúpnej ceny, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Vykonanú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho.

4. Pri dodaní nové veci vráti kupujúci predávajúcemu na jeho náklady vec pôvodne dodanú.

5. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ani požadovať dodanie nové veci, ak nemôže vec vrátiť v tom stave, v akom ju prijal. To neplatí:

* Ak došlo k zmene stavu v dôsledku prehliadky za účelom zistenia vady veci,

* Použil Ak kupujúci vec ešte pred objavením vady,

* Nespôsobil Ak kupujúci nemožnosť vrátenia veci v nezmenenom stave konaním alebo opomenutím, alebo

* Predal Ak kupujúci vec ešte pred objavením vady, spotreboval ak ju, alebo pozmenil ak vec pri obvyklom použití. Akonáhle sa tak len sčasti, vráti kupujúci predávajúcemu, čo ešte vrátiť môže a dá predávajúcemu náhradu do výšky, v ktorej mal z použitia veci prospech.

Oddiel 6.02 Zvláštna úprava - Kupujúci - nepodnikateľ

Ustanovenia tohto oddielu platí len pre kúpnej zmluvy, ktoré kupujúci neuzatvára v zjavnej súvislosti s vlastnou podnikateľskou činnosťou.

(A) Akosť pri prevzatí

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že vec pri prevzatí kupujúcim nemá vady. A to najmä za to, že vec v čase, keď ju kupujúci prevzal:

* Má vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,

* Hodí sa k účelu, ktorý pre jej použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa vec rovnakého druhu bežne používa,

* Zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť takto určená,

* Je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a

* Vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa tá to, že vec bola chybná už pri prevzatí!

Kupujúci môže v prípade, že vec nemá vlastnosti vyššie uvedené, požadovať:

1. bezplatné odstránenie vady (najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu a v prípadoch, keď by požiadavka na dodanie novej veci bez vád bol vzhľadom na povahu chyby neprimeraný),

2. aj dodanie nové veci bez vád (za predpokladu, že to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané). Ak sa týka vada len súčasti veci, môže kupujúci požadovať len výmenu súčasti.

3. Ak nie je vyššie uvedené možné, môže odstúpiť od zmluvy.

4. Kupujúci má právo alternatívne na všetky uvedené nárokom požadovať primeranú zľavu. Toto právo má aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci nevykoná nápravu v primeranom čase, alebo že by zaistenie nápravy spotrebiteľovi pôsobilo značné ťažkosti.

(B) Práva v prípade opakovaného výskytu vady a v prípade väčšieho počtu vád

Právo na dodanie nové veci, alebo výmenu súčasti má kupujúci aj v prípade odstrániteľné vady, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má kupujúci aj právo od zmluvy odstúpiť.

(C) Záruka za akosť

Ak je na predávanej veci, na jej obale, v návode pripojenom k ​​veci alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, po ktorú je možné vec použiť, má sa za to, že sa jedná o poskytnutú záruku za akosť.

Oddiel 6.03 Predaj tovaru použitého alebo s vadou

Internetový obchod www.parapetydeokork.sk predáva aj výrobky použité alebo upravované, výrobky s vadou alebo výrobky, ktorých úžitkové vlastnosti sú inak obmedzené. Tieto výrobky sa predávajú výhradne oddelene od ostatných výrobkov v sekcii Zľavnené (II. Kategória). Kupujúci je na túto skutočnosť vopred zreteľne upozornený v popise produktu, táto skutočnosť je zreteľne vyznačená tiež v doklade o kúpe.

V prípade kúpy použitého / bazárového tovar je kupujúci - nepodnikateľ oprávnený uplatniť právo zo chybného plnenia minimálne v lehote 12 mesiacov.

Kupujúcemu nenáleží práva z chybného plnenia:

- u vecí predávaných za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá,

- u použité veci na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú vec mala pri prevzatí kupujúcim.

Ak má v tomto prípade vec vadu, z ktorej je predávajúci zaviazaný, má kupujúci namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu.

Článok VII. Reklamačný poriadok

Priebeh reklamačného konania v prípade, že dôjde k chybnému plneniu, sa riadi týmto reklamačným poriadkom. V prípade, že kupujúcim je spotrebiteľ tiež Zákonom o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

1. Práva z vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Miestom uplatnenia reklamácie je miesto podnikania predávajúceho. Tovar je možné doručiť poštou alebo osobne - po písomnej dohode na emailu (info@deokork.cz). Tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý.

Ak je však v potvrdení (záručný list) uvedená iná osoba určená k oprave, ktorá je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na opravu u toho, kto je určený na vykonanie opravy. Osoba takto určená na opravu vykoná opravu v lehote dohodnutej medzi predávajúcim a kupujúcim pri kúpe veci.

2. Kupujúci pri uplatnení reklamácie popíše vadu výrobku. Pokiaľ sa vada nevyskytuje trvalo, je vhodné uviesť aj podmienky, za ktorých sa prejavuje.

3. Kupujúci oznámi predávajúcemu, aké právo z chybného plnenia si zvolil pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Vykonanú voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho.

4. Odporúčania! Vzhľadom k tomu, že kupujúci zodpovedá v prípade uplatnenia reklamácie za tovar počas prepravy, odporúčame používať pokiaľ možno originálne obaly. Zásielka by mala byť vo vlastnom záujme kupujúceho poistená.

5. Predávajúci o reklamácii rozhodne v čo najkratšom čase, v zložitejších prípadoch do 3 dní. Do tejto lehoty sa nazapočítává nutná doba pre odborné posúdenie reklamovanej vady. Najneskôr bude reklamácia vybavená vrátane odstránenia vady do 30 dní. Túto lehotu možno po dohode so spotrebiteľom predĺžiť. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, ako pri podstatnom porušení zmluvy.

Doba trvania reklamácie sa počíta od nasledujúceho dňa po uplatnení reklamácie do dňa vybavenia reklamácie, teda doby, kedy bol kupujúci povinný vec prevziať. O vybavení je kupujúci informovaný emailom. Kupujúcemu bude zaslané písomné alebo emailovej vyjadrenie k reklamácii (oprávnenej i neoprávnené).

Poškodenie veci vinou prepravy

Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľ, je povinný prezrieť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru av prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Podpísaním prepravného listu kupujúci súhlasí s jeho prevzatím a potvrdzuje, že dorazilo nepoškodené vinou dopravy.

Vyššie uvedený postup sa odporúča vykonať aj kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom. Nedodržanie odporúčaného postupu pri a po prevzatí tovaru sa však nijako nemôže zhoršiť jeho postavenie pri uplatňovaní práv z chybného plnenia.

Článok VIII. Ostatné ustanovenia

Dozor nad dodržiavaním povinností ustanovených Zákonom o ochrane spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia. Dozor nad dodržiavaním povinností ustanovených v § 9 až 13, § 14a až 16 a § 18 vyššie uvedeného zákona v oblasti obchodu a služieb vykonávajú tiež obecné živnostenské úrady.

Strany zmluvy sa môžu v prípade vzniku sporu ohľadom práv a povinností zo zmluvy vyplývajúcich obrátiť na niektorý z existujúcich systémov mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov. Mimosúdne riešenie sporov - ADR ponúka oi. Združenie obrany spotrebiteľov Moravy a Sliezska, bližšie informácie: http://www.sos-msk.cz/adr/.

Článok IX. Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy (podmienky, lehota a postup pre uplatnenie tohto práva)

Ak je kúpna zmluva uzatvorená bez súčasnej fyzickej prítomnosti strán prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku (internetu) má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť za podmienok uvedených v prílohe kúpnej zmluvy - Informácie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy (na stiahnutie TU). Kupujúci môže k uplatnení tohto práva využiť vzorového odstúpenie od zmluvy (na stiahnutie TU).

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade, že sa jedná o tovar upravený na prianie zákazníka (úprava dĺžky, úprava akýkoľvek rozmerov tovaru, alebo úprava obsahu dodaného tovaru ...).

Článok X. Ochrana osobných údajov

Používaním internetového obchodu www.parapetydeokork.sk dáva kupujúci, ale aj osoba registrovaná, ktorá kupujúcim nie je, súhlas so zhromažďovaním a spracovaním údajov o jeho objednávkach, nákupoch a osobných údajov (meno, priezvisko, adresa bydliska, dodacia adresa, telefónny kontakt, emailový kontakt , dátum narodenia, u podnikateľov IČO a DIČ, u právnických osôb obchodná firma alebo názov, u fyzických osôb podnikajúcich sídlo) .Tieto údaje budeme používať iba pre internú potrebu a nebudeme ich odovzdávať tretím osobám s výnimkou prenos osobných údajov nutných k doručenie zásielok dopravcom, aby mohla byť naplnená kúpna zmluva. Údaje budú spracovávané na dobu neurčitú. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné.

Kupujúci môže prostredníctvom emailu kedykoľvek požiadať o zmenu či vymazanie kontaktných údajov.

Registrácia na Úrade pre ochranu osobných údajov pod číslom 00049436.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 1. 1. 2014.

Článok XI. Garancia najnižšej ceny sa riadi uvedenými pravidlami.

Na všetky produkty chceme zákazníkom ponúknuť najnižšiu cenu na slovenskom trhu so zachovaním vysokého štandardu poskytovaných služieb. V praxi to znamená, že ak ste nejaké nami ponúkaný tovar našli u konkurencie lacnejšie, dáme vám tento tovar za rovnakú cenu ako konkurencia.

Chcete využiť cenovú garanciu - Ako postupovať:

Overenie pred objednávkou - ak si nie ste istí, či sa podmienky cenovej garancie vzťahujú na tovar, ktorý si chcete kúpiť, kontaktujte nás na mail a povedzte nám bližšie informácie o tovare (tj. Typ tovaru, konkurenčné nižšiu cenu, predajca, množstvo, odkaz na www stránky, cenu za: m², mb, kus / balenie). Tieto informácie overíme a následne vám ponúkneme rovnaké podmienky.
Uplatnenie v okamihu odosielaní objednávky - ak si tovar u nás už objednávate, nezabudnite prosím do poznámky v samotnom závere procesu objednávania uviesť informáciu s požiadavkou na uplatnenie cenovej garancie, ktoré sme si vzájomne písomne potvrdili.

Podmienky pre uplatnenie programu garancie najnižšej ceny :

zákazník musí presne identifikovať konkurenčné obchod, kde je uvedený tovar ponúkaný lacnejšie.
musí sa jednať o typovo úplne zhodné tovaru (tzn. napríklad tovaru, musia byť z rovnakej ročnej kolekcie, s rovnakým obsahom, rovnakým obalom.
musí sa jednať o funkčné obchod s jasne identifikovateľným prevádzkovateľom a štandardnými podmienkami (veľmi časté sú prípady, kedy "obchodník" tovar vôbec nemá, alebo ponúka veľmi dlhé dodacie lehoty, napr. cez 14 dní)
v prípade objednávky viacerých položiek tovaru možno cenovú garanciu uplatňovať len na položku (položky) z jedného obchodu - nie je možné uplatňovať nižšiu cenu na každú položku zvlášť, tj. každú položku v inom obchode
odkaz na obchodníka musí byť uvedený v poznámke u objednávky alebo oznámený prostredníctvom mailu okamžite po odoslaní objednávky
program cenovej garancie sa nevzťahuje na kusový výpredaj zvyškového tovaru konkurencie
program cenovej garancie sa vzťahuje na tovar aktuálna kolekcia
V prípade uplatnenia cenovej garancie a následného zníženia ceny na úroveň konkurencie u konkrétneho produktu, nebudú za tento produkt pridelené žiadne kredity do nášho bonusového programu, a nebudú už k produktu ponúknuté ďalšie výhody, ktoré tovar obsahuje a dopĺňa.
V prípade, že konkurenčný predajca ponúka k zakúpenému tovaru nejaké darčeky (tovar) navyše (nebude darček k produktu pridaný).
Ak je u produktu, na ktorý je uplatňovaná cenová garancia, darček za 1 Sk, nebude darček k produktu pridaný.

Záruka garancia najnižších cien sa nevzťahuje na špeciálne výrobky.
Cenová záruka sa naopak nevzťahuje na osobitné výrobky a výrobky na mieru, ktoré boli pre zákazníka špeciálne zhotovené. U artiklov, ktoré pre vás objednávame na zákazku a individuálne kalkulujeme cenu.

Záruka garancia najnižších cien neplatí pre konkurentov a distribútorov.
Neplatí pre konkurentov a distribútorov, ktorí zakúpený artikel sami nespracovávajú. V opačnom prípade by mohla byť snaha nakúpiť cestou záruky garancie najnižších cien obzvlášť výhodne veľké množstvá a v rámci ďalšieho predaja dosiahnuť zisk na úkor nášho zákazníka.
Záruka garancia najnižších cien neplatí pre výpredaje.
V rámci záruky garancie najnižších cien nemožno uplatniť znížené ceny u výpredajov, sezónnych predajov a odpredajov jednotlivých kusov.
Záruka garancia najnižších cien neplatí pre aukcie.
Ceny, ktoré boli poskytované pri (internetových) aukciách, nemožno porovnávať s trvale nízkymi cenami platnými pre zákazníkov.
Záruka garancia najnižších cien sa nevzťahuje na ceny, ktoré platia len pre obmedzený okruh zákazníkov.
Záruka garancia najnižších cien sa vzťahuje na ceny našich konkurentov, ktorými je artikel označený a za ktoré je ponúkaný zákazníkom. Vzťahuje sa teda na viditeľne označenú cenu pri artikli. Záruka garancia najnižších cien platí pre ceny, ktoré konkurent poskytuje všetkým zákazníkom. To predpokladá, že sú platné minimálne po dobu 7 dní. Ak sú ceny konkurenta určené len vybraným zákazníkom, nechceme sa s nimi porovnávať. Individuálne ponuky sú preto zo záruky garancie najnižších cien vylúčené.
Záruka garancia najnižších cien neplatí pre cenové záruky.
Základom záruky garancie najnižších cien je vždy cena artiklu. Cena, ktorá vznikla, pretože konkurent poskytol cenovú záruku, nemôže byť dôvodom cenovej záruky.
Záruka garancia najnižších cien neplatí, ak je tým plošne a systematicky ponúkaný tovar pod obstarávacou cenou.
Cenová záruka neplatí v prípade, že je tým tovar plošne a systematicky poskytovať za nižšie než nákupnú cenu. V Českej republike je možné takýto plošný a systematický predaj tovaru podnákupní cenou za podmienok ust. § 44 ods. 1 Obchodného zákonníka považovať za nekalosúťažné a teda zakázané rokovania, popr. je možné ho považovať za zneužitie dominantného postavenia za podmienok ustanovených § 10 a § 11 ods. 1 písm. e) zákona o ochrane hospodárskej súťaže. Z tohto dôvodu si v osobitných prípadoch vyhradzujeme právo odmietnuť poskytnutie garancie najnižšej cien, ak by mala za následok plošný a systematický predaj pod úrovňou nákupnej ceny.

Záruka garancia najnižších cien neplatí, ak tovar nepochádza a nie je zakúpené predávajúcim od priameho zastúpenia danej značky, ktoré má výhradné zastúpenie pre Českú republiku. Dovážaný tovar napríklad z krajín (Poľsko) nie je už možné s našimi produktmi porovnávať a nevzťahuje sa na uvedené tovary garancia najnižšej cien, keďže uvedený tovar je vyrobené špeciálne pre inú krajinu a nemusí obsahovať všetky parametre úplne zhodné s nami dodávaným tovarom.

Článok XII. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov

V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je

Česká obchodná inšpekcia
Ústredná inšpektorát - oddelenie ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotrebiteľ môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Registrácia na Úrade pre ochranu osobných údajov pod číslom 00049436. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť 1. 5. 2016.

Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek